پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
2459
-
الف
+

فیلم کوتاه «قمارباز» در جشنواره فیلم پارسی استرالیا به نمایش درمی‌آید

فیلم کوتاه «قمارباز» در پنجمین جشنواره فیلم پارسی در استرالیا به نمایش درمی‌آید.

فیلم کوتاه «قمارباز» در پنجمین جشنواره فیلم پارسی در استرالیا به نمایش درمی‌آید.

به گزارش آی‌فیلم، فیلم کوتاه «قمارباز» به کارگردانی کریم لک‌زاده در پنجمین جشنواره فیلم پارسی استرالیا که هدف آن نمایش آثاری متنوع از جوامع پارسی در سراسر دنیاست حضور دارد.

علاوه بر این، فیلم‌های کوتاه «پنجاه مثقال طلا» به کارگردانی شهرزاد دادگر، «قمارباز» به کارگردانی کریم لک‌زاده، «پنجره باز» به کارگردانی افشین رضایی، «راه» به کارگردانی پریسا امین اللهی، «گذر» به کارگردانی پوریا پیشوایی و امید شمس، «او» به کارگردانی سام کلانتری و انیمیشن کوتاه «لیما» به کارگردانی افشین روشن بخت و وحید جعفری، فیلم های کوتاه ایرانی دیگری هستند که در این دوره از جشنواره به نمایش درخواهند آمد.

جشنواره فیلم پارسی استرالیا تلاش می‌کند ضمن گشودن باب گفتگو میان جوامع فارسی‌زبان، فضایی مناسب برای شنیدن و حمایت از ایده‌های نو ایجاد کند و طیف متنوعی از فیلم‌هایی را که سازندگان و عوامل اصلی از جمله کارگردانان، نویسندگان، و تهیه‌کنندگان آن‌ها از این کشورها و از این تبار فرهنگی باشند را به نمایش در می‌آورد.

پنجمین دوره جشنواره جهانی فیلم پارسی از اول تا ۱۲ مهرماه ۹۵ در شهرهای سیدنی، ملبورن و آدلاید استرالیا برگزار می‌شود. این جشنواره همه ساله فیلم‌های فارسی‌زبان کشورهای ایران، افغانستان و تاجیکستان را به جامعه استرالیا معرفی می‌کند.

ح ی / ح ی

نظر شما
ارسال نظر